Wednesday, June 12, 2013

::HARI BARU , SEMANGAT BARU...::

Assalamualaikum,

Selamat kembali ke sekolah setelah 2 minggu bercuti..Alhamdulillah, cuti kali ini saya diberi kesempatan dan dijemput menjadi tetamu Allah mengerjakan ibadah umrah di Tanah Suci. Seribu kesyukuran yang tidak terhingga atas kurniaan dariNya..Doa sentiasa saya titipkan buat ibubapa, guru2 saya,keluarga,rakan-rakan, pelajar-pelajar serta sekalian muslimin dan muslimat...Mudah-mudahan segala urusan kita dipermudahkan olehNya..

Bermulanya penggal ini maka usaha dan trend belajar haruslah dipertingkatkan..fokus dalam ulangkaji dan p&p di kelas...maafkan semua orang dan berdoa..mudah-mudahan kejayaan sentiasa bersama anda...peperiksaan UPSR/PMR/SP/STPM semakin hampir! Tidak ada sebab dan alasan untuk anda menangguhkan persiapan untuk peperiksaan yg hadir sekali dalam kehidupan dan bakal menentukan masa depan anda.. :)

p/s:pelajar yg perlukan khidmat dan bimbingan motivasi serta tips persiapan peperiksaan, sudi-sudikan hadir ke Zon Inspirasi MK di Unit Bimbingan dan Kaunseling SMK Mohd Khalid..Cikgu Lin sedia mendengar dan membantu anda..:)

Salam inspirasi,

No comments:

Post a Comment